Ostravar 12 NOVĚ v 15l soudcích! Oktoberfest na Olešné! Ostravar vylepšil hospody Výsledky Nápady z Ostravy 2021 QR kódy v ulicích Grifel se vrací do hospod
Všechny novinky

QR kódy v ulicích

Ostravar místo vlastní reklamy na podzim raději podpoří místní provozovatele služeb

Pivovar Ostravar se rozhodl k odvážnému kroku. Místo vlastní reklamy propagující ostravské pivo na podzim raději podpoří místní provozovatele služeb. “Od 20. září startujeme projekt s výherními QR kódy v ulicích. Navážeme v něm na podporu místních lidí, které se věnujeme dlouhodobě,” říká vrchní sládek pivovaru Ostravar Jan Řehůřek. 

Obří QR kódy budou umístěny především na výlohách hospod

Uplynulé dva roky přinesly do našich životů spoustu změn. “Jednou z nich, kterou si člověk moc neuvědomí, je, že pandemie koronaviru narušila sektor služeb. Provozovatelé nejrůznějších služeb, které nám zpříjemňovaly život, měli dlouhou dobu své provozovny zavřené a i po rozvolnění se v létě potýkali s problémy. Lidé nevěděli, kam a za jakých podmínek mohou a kam ne. A protože si nebyli jistí, tak raději zůstali doma nebo vyrazili do přírody,” popisuje aktuální situaci Jan Řehůřek.


Ostravar se ve snaze podpořit tyto provozovny rozhodl k odvážnému kroku. “Úplně jsme škrtli výdaje na podzimní outdoorovou reklamu. Místo nich jsme tyto finance použili k podpoře místních provozovatelů,” uvádí manažerka značky Ostravar Pavla Ličková. Podle Ličkové Ostravar nakoupil a získal od místních přes dva tisíce dárků. Třeba vstupenky na koncerty, na sportovní utkání, do Barbershopu, na únikovou hru, Černé karty Černé louky, poukázky na lokální potraviny, vouchery na konzumaci v hospodách, vstupenky na krytý bazén Sareza, nebo třeba vstupenky na trénink s parahokejisty.”


K nakoupeným dárkům Ostravar přidal vlastní zboží jako batohy, nebo kšiltovky v typickém ostravarském designu, které je běžně neprodejné. Všechny dárky následně ukryl za 58 QR kódů. Ty budou od 20. září umístěny na padesáti osmi místech v Moravskoslezském kraji. Nejvíce jich bude samozřejmě v Ostravě. Obří QR kódy budou umístěny především na výlohách hospod, které novou aktivitu ostravského pivovaru uvítaly.


“QR kódy mají zpravidla rozměr metr krát metr, jsou dobře viditelné a dobře přístupné. Stačí je načíst mobilním telefonem a soutěžící se obratem dozví, zda vyhrává jednu z 2500 cen,” říká Ličková. Dárky si pak lidé mohou lidé vyzvednout přímo v hospodách, na kterých budou QR kódy umístěny nebo na Pivní pohotovosti v sousedství ostravského pivovaru.


Přesné umístění QR kódů lze najít i na stránkách pivovaru Ostravar www.ostravar.cz/soutez , kde jsou i kompletní pravidla soutěže. Soutěž potrvá čtyři týdny od 20. září do 17. října. Dárky si lidé mohou vyzvednout do 15. listopadu.


Zamýšlená podpora místní ekonomiky v postpandemické době není ze strany ostravského pivovaru jediným projektem. Místní komunitu podporuje Ostravar například i projektem Nápady z Ostravy, ve kterém přispívá aktivním lidem na realizaci komunitních projektů částkou v souhrnné výši 400 tisíc korun. V letošním roce podporu Ostravaru získali ostravští parahokejisté, tvůrci aplikace na lepší parkování ve městě, organizátoři ligy ve stolním fotbálku a místní farmáři.


Bylo ti už 18?
Ano, bylo
Ne, nebylo
Litujeme, ale pokud ti není víc jak 18, tak tě dál pustit nemůžeme.