3 reklamy, 3 piva, 3 různé příběhy
“Zahájení celonárodní distribuce piv Mustang a Černá Barbora v dubnu letošního roku bylo předzvěstí našeho rozhodnutí začít prodávat všechny naše značky i mimo ostravský region. Na tento krok jsme se pečlivě a dlouho připravovali,” říká vrchní sládek pivovaru Ostravar Jan Řehůřek.
Vstup na národní trh podle Řehůřka uzavírá čtyřletý cyklus, během něhož se ostravský pivovar postupně věnoval všem aspektům výroby a prodeje piva, aby byl v náročném konkurenčním prostředí úspěšný. K nové strategii značky dospěl Ostravar postupnými kroky. Změna strategie započala v roce 2018, kdy tým mladých sládků začal pracovat na inovaci spodně kvašeného ležáku, který je po desetiletí vlajkovou lodí ostravského pivovaru.
Vstup na národní trh podpoří od června vůbec první televizní kampaň v dějinách pivovaru, kterou připravovala agentura DDB. V hlavní roli se v televizní reklamě objeví ostravský herec a producent Petr Sýkora. Režie reklamních klipů se ujal další známý Ostravák Vladimír Skórka. Natáčelo se v interiérech i exteriérech po celém Ostravsku. “Na národní úrovni v žádném případě nehodláme zastírat naše kořeny. Naopak. Jsme hrdí Ostraváci. Jsme hrdí na náš pivovar, na naše město a region,” říká Zuzana Cieciotková. Součástí letošní prezentace ostravského pivovaru bude i série ochutnávek po celé zemi a letní tour s kapelou Kryštof na Kryštof kempech.